Reklamácie a vrátenie

Poškodený tovar pri preprave

Zistili ste, po rozbalení tovaru, že je poškodený, aj keď prepravný obal poškodený nebol? Informujte nás bezodkladne, najneskôr do 24 hodín, aby sme mohli prepravu reklamovať u prepravcu. Volajte na tel.: +420 530 334 207.

Reklamácia

Pokiaľ sa na zakúpenom tovare objavia vady, bezodkladne nás o tom informujte:

  • prostredníctvom on-line formulára
  • alebo osobne na adrese: Parket koncept s.r.o., Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín
  • alebo e-mailom: podpora@parketoutlet.cz
  • či poštou na adrese: Parket koncept s.r.o., Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín, Česká republika

Pri reklamácii uveďte:

  • Vaše kontaktné údaje (meno, adresa, e-mail, telefónne číslo)
  • Popis vady alebo toho, ako sa vada prejavuje
  • Spôsob, akým preferujete reklamáciu vybaviť

K reklamácii pripojte:

  • Daňový doklad k reklamovanému tovaru
  • Fotografie, príp. videozáznam vady – pri položenej podlahe nielen detailnú fotografiu vady, ale aj celej podlahy.

Na reklamáciu odporúčame použiť náš reklamační formulář! Ten si môžete stiahnuť v podobe pdf. Po vyplnení on-line formuláře  Vám zašleme kópiu odoslaného reklamačného formulára.

S odoslaním reklamovaného tovaru vždy počkajte na vyzvanie nášho pracovníka!

V prípade, že budete vyzvaní na zaslanie reklamovaného tovaru, všetko starostlivo zabaľte, aby nedošlo pri preprave k poškodeniu:

Podlahy: musia byť dôkladne zabalené vždy na drevenej palete, obalené tak, aby nedošlo k poškodeniu.

Lišty: najlepšie zabaliť do pôvodného obalu, vyplniť, aby sa v obale tovar nepohyboval a starostlivo uzavrieť.

Ostatný tovar: zabaľte starostlivo, aby ste predišli poškodeniu pri preprave.

V prípade, že nedodržanie postupu balenia má za následok poškodenie tovaru, sme oprávnení reklamáciu zamietnuť!

Vrátenie tovaru

Nesplnil náš produkt Vaše očakávania alebo Vám nevyhovuje? Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu v zákonnej 14-dňovej lehote od dodania tovaru, a to odstúpením od zmluvy.

Kto môže využiť odstúpenie od zmluvy v 14-dňovej lehote?

Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote môže využiť spotrebiteľ. Právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá objednala tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, možnosť odstúpiť od zmluvy v 14-dňovej lehote zo zákona nemá.

Ako postupovať?

  • Aby nedošlo k poškodeniu alebo znehodnoteniu predovšetkým podláh a soklových líšt, otvorte iba jedno balenie. Ak sa rozhodnete pre vrátenie, tovar starostlivo zabaľte späť do uzavretého obalu, čo najskôr po rozbalení. Pôsobením vzdušnej vlhkosti by mohlo dôjsť k znehodnoteniu. Odporúčame otvoriť iba jedno balenie daného tovaru.
  • Vyplňte náš on-line formulár na odstúpenie od zmluvy a zašlite prostredníctvom e-shopu, alebo zašlite odstúpenie od zmluvy e-mailom na: podpora@parketoutlet.cz, poštou alebo spoločne s tovarom (odporúčame využiť náš pdf formulár).
  • Tovar starostlivo zabaľte, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu:
    • Podlahy: musia byť dôkladne zabalené vždy na drevenej palete, obalené tak, aby nedošlo k poškodeniu.
    • Lišty: najlepšie zabaliť do pôvodného obalu, vyplniť, aby sa v obale tovar nepohyboval a starostlivo uzavrieť.
    • Ostatný tovar: zabaľte starostlivo, aby ste predišli poškodeniu pri preprave.
  • K vrátenému tovaru priložte kópiu daňového dokladu.

Vrátenie peňazí

Peniaze Vám vrátime čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, ako dôjde k doručeniu vráteného tovaru na našu adresu (príp. preukázaní, že tovar nám už bol odoslaný).

Vrátený tovar bude pri prevzatí skontrolovaný. V prípade zistenia poškodenia sme oprávnení vzniknutú škodu započítať proti Vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny.

Reklamačný poriadok

Práva z chybného plnenia, postup ich uplatnenia a vybavovanie reklamácií nájdete v Reklamačnom poriadku.